7 Ekim 2010 Perşembe

Mutfak Maceralarım Başladı

     Karışık duygular içerisindeyim şu anda.. Durumumdan en iyi kocam anlar herhalde beni en iyi tanıyan kişilerden birisi olarak.. Bu tür durumlarda ya da daha açık olmak gerekirse yeni başlangıçlarda karar vermekte zorlanabiliyorum nasıl anlatsam nerden başlasam diyerekten.. Neyse konumuza dönersek; bu blog yeni evlenmiş bir genç kızın mutfakta ilk kez yaşadığı maceraları  anlatmaktadır.. 
     Mutfakta yaşayacağım her bir deneyimi hayatımdaki insanlarla bir şekilde bağdaştırmayı düşünüyorum bu blogda.. Mutfakta oldukça acemi olduğumu tekrar belirterek bugünkü yazıma başlayayım bari.. Örneğin biraz önce ocakta çay demlediğimi unutmuş bulunmaktayım ve bir panik havasıyla koşa koşa mutfağa gittim.. Bu saatlerde evimizde çay içmek bir gelenek haline geldi diyebiliriz, her ne kadar ben çok çay seven birisi olmasam da kocam sevdiği için katlanıyorum ve akşamları film izlerken bir kaç bardak karanfilli ve earl greyli siyah çay içme alışkanlığı edindim.. Eğer benim gibi çay içmeyi pek sevmeyenler varsa aranızda size de tavsiye olunur..
     Mutfaktaki acemiliğime geri dönersek aslında bu blogu yazma nedenlerimden birisi internette mutfak bilgimi artırmak için araştırma yaparken karşılaştığım en büyük eksikliklerden birisi benim gibi acemi aşçılar için detaylı tariflerin yer almaması.. Detaylardan bahsederken biraz daha net olmam gerekir belki..
     Blogumda resimlere de yer vermek istediğim için ilk tarifimi haftaya eşime ithafen brownie ile başlayacağım.. Görüşmek üzere..

2 yorum: